Menu

czwartek, 4 czerwca 2020

Bullet journal - czerwiec


Jakiś czas temu znalazłam w internecie taki obrazek i po namalowaniu postanowiłam, że użyję go jako motyw przewodni w czerwcu. Konkretniej sam kolor. Tak oto w tym miesiącu królował u mnie czerwień.
Na początku jak zwykle mini kalendarz i lista rzeczy do zrobienia.



Dalej czas na nawyki - hobbystyczne jak i zdrowotne. Tym razem postanowiłam ponownie do nich dodać również coś o włosach - znowu zabrałam się za dbanie o nie.





Na kolejnej stronie znalazło się miejsce na ćwiczenia. Co miesiąc próbuje znaleźć odpowiedni sposób notowania ćwiczeń - tym razem próbuję metodę a'la słupkową. Natomiast mam już sprawdzoną metodę do notowania książek, którą wykorzystałam i tym razem.






Na ostatniej stronie - filmy i seriale. Zaczął się nowy sezon The 100, a w międzyczasie zaczęłam ponownie oglądać Skazany na śmierć. Macie taki serial do którego lubicie wracać po latach?


Natomiast przy kalendarzu z całego tygodnia zamieściłam jeszcze kilka rzeczy, które chcę kontrolować. 




Tak oto prezentuje się mój czerwiec. Zapraszam na swoje inne strony, które znajdziecie po prawej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bullet journal - podcasty

Od kilku miesięcy jestem wielką fanką podcastów. Słucham wszystkiego - i dotyczące konkretnych tematów jak i takich w którym mówią o wsz...