Menu

wtorek, 26 listopada 2019

Bullet journal - podcasty


Od kilku miesięcy jestem wielką fanką podcastów. Słucham wszystkiego - i dotyczące konkretnych tematów jak i takich w którym mówią o wszystkim i o niczym. Za jakiś czas mam zamiar zrobić osobny post dotyczący mojego #Top10 - od razu Wam go tutaj podlinkuje. Przez to, że słucham ich coraz więcej, postanowiłam w swoim kalendarzu na 2020 rok poświęcić im kilka stron.
Pierwsza propozycja którą chciałam wypróbować dotyczyła po prostu zaznaczenia które podcasty już zaczęłam słuchać i czy dalej są one nagrywane, albo czy może mnie przestały interesować i już ich nie słucham.



Kolejna dotyczy konkretnych odcinków wysłuchanych w danym miesiącu. U mnie taka forma musiałaby zajmować jednak przynajmniej dwie strony, ponieważ potrafię ich przesłuchać naprawdę wiele w jednym miesiącu. 


Kolejna propozycja, którą prawdopodobnie wykorzystam w przyszłym kalendarzu. Można ją wykorzystać jako wpisywanie w każdym miesiącu po jednym ulubionym podcaście bądź odcinku, albo po prostu w danym miesiącu wpisywać odsłuchane odcinki/ogólnie nazwy słuchanych podcastów.




Ostatnia, podobnie jak poprzednia, może być również wykorzystana w dwojaki sposób. W tej formie chciałam mieć możliwość zaznaczenia czy dany podcast rozpoczęłam, został zawieszony lub zakończony, a może ja go porzuciłam.




To na razie tyle z moich propozycji. A Wy lubicie słuchać podcastów? Jak tak to jakie najbardziej? Jeśli macie jakieś propozycje, komentarze dotyczące strony z podcastami albo jakichkolwiek innych - dajcie znać!

Zapraszam również na swoje inne strony - linki do nich znajdziecie po prawej stronie.

Do następnego,
Aga 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bullet journal - podcasty

Od kilku miesięcy jestem wielką fanką podcastów. Słucham wszystkiego - i dotyczące konkretnych tematów jak i takich w którym mówią o wsz...